Tbx från vidis ! :D

Jao , HAHA som en heter där :D Fast det stavas
Jai ngt :o
Har haft det BÄST med alla kompisar , som var okänd(a)
innan , Älskar er <3
Fan vad kul man hade igår i sportblick där våran lasp Erica fick
typ utbrott på Lotta för att hon inte typ kunde sätta in en
papperskorg i hörnet dom stog och skrek på varandra
NEJ JO NEJ JO .
Erica har  Fotfobi så fan vad kul det var oxå Lotta ba ,
Erica har jag en stick i foten då sa hon NEJ FÖRIHELVE ...
hah när man skulle va tyst oxå :s
Nu äe jag sjuk och saknar alla mina kompisar på vidis och min ledare
och lasp :p
Sara Johansson <3 Josefine Karlsson <3
Lotta Hallgren <3 Hannah Hillberg <3
Erika Danielsson <3 Maja Edlund <3
Fan vad vi har haft kul <3
Klädstil just nu ,
inte snyggast men vafan är ju sjuk ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0